CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Wednesday, March 5, 2008

DIaLoG Nujum Pak Blalang plak da....

Bapak
Belalang !! Kau buatkan bapak secawan kopi belalang...
Belalang
Kopi ?? kopi mana ada pak.. dah berapa tahun kita tak minum kopi ..
Bapak
ehhh.. engkau tumbuklah arang-arang dekat dapur tu belalang.. kemudian engkau bancuh dengan air sejuk .. asal hitam macam kopi jadilaahhh...


Pencuri 1
1 untuk aku, 1 untuk engkau, 2 untuk aku, 2 untuk engkau, 3 untuk aku, 3 untuk engkau, 4 untuk aku, 4 untuk engkau...
Pencuri 2
Haii.. ini macam kira, berapa lama mau habis.. Pegang.. aku kira..
1 untuk engkau.. 1 untuk aku, 2 untuk engkau 2 untuk aku, 3 untuk engkau, 3 untuk aku.. lepas 3 apa
Pencuri 1
hentam sajalah
Pencuri 2
hentam sajalah untuk kau , hentam sajalah untuk aku, lepas hentam sajalah..
Pencuri 1
bedallah
Pencuri 2
bedallah untuk kau, bedallah untuk aku
Pencuri 1
ehh .. dalam dunia mana ada huruf bedallah
Pencuri 2
ehh.. dalam dunia mana ada huruf bedallah untuk kau, ehh.. dalam dunia mana ada huruf bedallah untuk aku
Pencuri 1
ehh .. apa da
Pencuri 2
ehh.. apa da untuk kau, ehh.. apa da untuk aku
Pencuri 1
ehh .. dia ni
Pencuri 2
ehh.. dia ni untuk kau, ehh.. dia ni untuk aku
Pencuri 1
ehh .. kau nak mampus yer
Pencuri 2
ehh.. kau nak mampus yer untuk kau, ehh.. kau nak mampus yer untuk aku
Pencuri 1
kepala hotak engkau
Pencuri 2
kepala hotak engkau untuk kau, kepala hotak aku untuk aku
Pencuri 1
aku bagi karang
Pencuri 2
aku bagi karang untuk kau, aku bagi karang untuk aku
Pencuri 1
eh eh eh
Pencuri 2
eh eh eh untuk kau, eh eh eh untuk aku

0 comments: